Administrator asociații proprietari sec 3
Administrator blocuri sector 3
Administrator asociații proprietari sec 4
Administrator blocuri sector 4
Administrator asociații proprietari sec 6
Administrator blocuri sector 6
Administrator asociații proprietari
0775.389.431
Administrator asociații proprietari București
Oferta Administrator Asociații proprietari sector 2.3.4.5,6
Administrator asociații de proprietari
Fără alte costuri suplimentare sau ascunse
Oferim reprezentare si asistența in fata autorităților si instanțelor
Contabilitate Completă + Casierie + Tehnic + Juridic – CONSILIERE Juridică PRESEDINTE de BLOC si COMITET + afișare liste întreținere.
Administrare completă . Tarif Lunar Fix. Transparență Totala 100%
Acces online gratuit in programul de contabilitate, puteți vizualiza plăți , facturi, listele de plată etc.
Locatarii vor primi lunar in cutia poștală detaliat in ce constă suma ce le revine de plată.
REPREZENTAM Clienții Noștri in Relația cu : banca , camera de muncă , primăria , administrația financiară , furnizorii de servicii si utilități , etc. Corectitudine si seriozitate!
Contabilitate corectă si transparentă !!!
Acces online gratuit in programul de contabilitate, puteți vizualiza plăți, facturi, listele de plată etc.
Vă puteți introduce singuri de pe telefonul mobil apometrele si numărul de persoane.
Alegeți Expert Admin Imobile și nu mai trebuie sa petreceți minute in șir parcurgând lista de întreținere pusa la avizier , cu noi o puteți face comod de acasă.
NOI va eliberam lunar NOTE DE PLATA pentru fiecare apartament. Concomitent cu afișarea listelor de plata la avizierul blocului, locatarii vor primi in cutia poștală detaliat, in ce constă suma ce le revine de plată pentru luna respectivă.
Încasarea de la proprietari, la sediul asociației, a cotelor de contribuție și depunerea imediată in contul asociației, sau predarea imediată către președinte ori comitet , noi nu ținem banii dv.
Posibilitatea de plată întreținere cu Card.
NOI suntem disponibili pentru proprietari ori de cate ori aceștia au nevoie. NOI clarificăm orice problemă apăruta in cadrul asociației.
Pentru noi unitatea unei asociații este cea mai importantă. Doar o asociație unită și cu un bun administrator poate face lucruri mărețe.
Cum aleg corect pachetul de servicii ?
va așteptăm cu un telefon
Administratorul asociatei de proprietari va discuta cu dumneavoastră despre asociația pe care o reprezentați.
In urma discuțiilor vă va ajuta sa alegeți pachetul de servicii după specificul si necesitățile asociației dumneavoastră .
Acces online gratuit in programul de contabilitate, puteți vizualiza plăți, facturi, listele de plată etc.
Vă puteți introduce singuri de pe telefonul mobil apometrele si numărul de persoane.
Alegeți Expert Admin Imobile și nu mai trebuie sa petreceți minute in șir parcurgând lista de întreținere pusa la avizier , cu noi o puteți face comod de acasă.
NOI va eliberam lunar NOTE DE PLATA pentru fiecare apartament. Concomitent cu afișarea listelor de plata la avizierul blocului, locatarii vor primi in cutia poștală detaliat, in ce constă suma ce le revine de plată pentru luna respectivă.
Încasarea de la proprietari, la sediul asociației, a cotelor de contribuție și depunerea imediată in contul asociației, sau predarea imediată către președinte ori comitet , noi nu ținem banii dv.
Posibilitatea de plată întreținere cu Card.
NOI suntem disponibili pentru proprietari ori de cate ori aceștia au nevoie. NOI clarificăm orice problemă apăruta in cadrul asociației.
Pentru noi unitatea unei asociații este cea mai importantă. Doar o asociație unită și cu un bun administrator poate face lucruri mărețe.
Cum aleg corect pachetul de servicii ?
va așteptăm cu un telefon
Administratorul asociatei de proprietari va discuta cu dumneavoastră despre asociația pe care o reprezentați.
In urma discuțiilor vă va ajuta sa alegeți pachetul de servicii după specificul si necesitățile asociației dumneavoastră .
Firma administrare imobile BLOCURI 0775.389.431
Suport juridic Asociații de Proprietari inclus Total sau parțial in pachetele Basic , Standard , Premium .
REPREZENTAM Clienții Noștri in Relația cu : banca, camera de muncă, primăria, administrația financiară, furnizorii de servicii si utilități, etc. corectitudine si seriozitate maximă!
Rolul juriștilor noștri este de a “interpreta “legea in favoarea asociației dv.
Atribuțiile președintelui si ale Comitetului executive conform legii 196/2018 sunt foarte multe. Juriștii noștri va sprijină in toate demersurile pe care doriți sa le efectuați.
Suport TEHNIC – Întreținere și Mici Reparații
- Inspectarea periodică ( LUNAR ) a proprietății comune, în vederea remedierii defecțiunilor apărute la instalațiile de folosință comună și a eliminării pierderilor care determină creșterea nejustificată a cheltuielilor asociației de proprietari (scurgeri de apă in subsolul blocului etc.);
-Pentru fiecare verificare se va întocmi Proces Verbal de constatare .
In caz de avarie se intervine prompt pentru constatare , si oprirea apei daca este cazul.
– Verificarea periodica a spatiilor comune ,scări de bloc ,lift ,subsol ,etc.
– Prezentarea de soluții si oferte pentru întreținerea spatiilor comune.
– Urmărirea realizării contractelor încheiate pentru întreținerea spatiilor comune
– Controlul îndeplinirii obligațiilor contractuale ale personalului angajat de asociația de proprietari pentru curățenie , încărcarea și evacuarea gunoiului menajer si alte activități, si în caz de încălcare a acestora, sesizarea comitetului executiv .
- Administratorul blocului va da lămuriri locatarilor atât pe teme de natură economică (liste de plată .etc ) dar și privitor la celelalte activități desfășurate de el .
Suport juridic Asociații de Proprietari inclus Total sau parțial in pachetele Basic , Standard , Premium .
REPREZENTAM Clienții Noștri in Relația cu : banca, camera de muncă, primăria, administrația financiară, furnizorii de servicii si utilități, etc. corectitudine si seriozitate maximă!
Rolul juriștilor noștri este de a “interpreta “legea in favoarea asociației dv.
Atribuțiile președintelui si ale Comitetului executive conform legii 196/2018 sunt foarte multe. Juriștii noștri va sprijină in toate demersurile pe care doriți sa le efectuați.
Suport TEHNIC – Întreținere și Mici Reparații
- Inspectarea periodică ( LUNAR ) a proprietății comune, în vederea remedierii defecțiunilor apărute la instalațiile de folosință comună și a eliminării pierderilor care determină creșterea nejustificată a cheltuielilor asociației de proprietari (scurgeri de apă in subsolul blocului etc.);
-Pentru fiecare verificare se va întocmi Proces Verbal de constatare .
In caz de avarie se intervine prompt pentru constatare , si oprirea apei daca este cazul.
– Verificarea periodica a spatiilor comune ,scări de bloc ,lift ,subsol ,etc.
– Prezentarea de soluții si oferte pentru întreținerea spatiilor comune.
– Urmărirea realizării contractelor încheiate pentru întreținerea spatiilor comune
– Controlul îndeplinirii obligațiilor contractuale ale personalului angajat de asociația de proprietari pentru curățenie , încărcarea și evacuarea gunoiului menajer si alte activități, si în caz de încălcare a acestora, sesizarea comitetului executiv .
- Administratorul blocului va da lămuriri locatarilor atât pe teme de natură economică (liste de plată .etc ) dar și privitor la celelalte activități desfășurate de el .
Casierie si Trezorerie
Documentare detaliată Casierie si Trezorerie
– Serviciul de Casierie si Trezorerie condominială oferă locatarilor si asociațiilor transparență
si promptitudine în operațiunile de încasare a cotelor de întreținere si plata furnizorilor de utilități.
– Încasarea de la proprietari, la sediul asociației, a cotelor de contribuție si depunerea imediată in contul asociației , sau predarea imediata către președinte ori comitet noi nu ținem banii dvs.
- Servicii de Administrare Completă (Contabilitate + Casierie + Tehnic + Juridic ) - 18 lei/ap/lună - Servicii de Administrare Financiară (Contabilitate + Casierie) - 13 lei/ap/lună - Servicii de Contabilitate + Emiterea listelor de întreținere + Consiliere juridica Președinte de bloc - 10 lei/ap/lună
Casierie si Trezorerie
Documentare detaliată Casierie si Trezorerie
– Serviciul de Casierie si Trezorerie condominială oferă locatarilor si asociațiilor transparență
si promptitudine în operațiunile de încasare a cotelor de întreținere si plata furnizorilor de utilități.
– Încasarea de la proprietari, la sediul asociației, a cotelor de contribuție si depunerea imediată in contul asociației , sau predarea imediata către președinte ori comitet noi nu ținem banii dvs.
Administratorul asociației de proprietari
Lege 196/2018 Art. 66.
(1) Administratorul are, în principal, următoarele atribuții:
a) administrează imobilul, propune și supraveghează lucrări având ca scop conservarea și întreținerea acestuia;
b) supraveghează atât lucrările care privesc administrarea, cât și personalul angajat;
c) în caz de urgență, cu acordul comitetului executiv, inițiază executarea tuturor lucrărilor necesare protejării imobilului;
d) prestează serviciile prevăzute în contractul de administrare cu responsabilitate și în mod profesional;
e) execută dispozițiile prevăzute în hotărârile adunării generale a asociației de proprietari, în conformitate cu prezenta lege, regulamentul condominiului și conform contractului de administrare;
f) organizează și conduce contabilitatea în partidă simplă și activitatea de casierie;
g) gestionează, separat pentru fiecare asociație, bunurile materiale și fondurile bănești ale asociației, conform hotărârilor adunării generale și deciziilor comitetului executiv;
h) propune, cel târziu până la sfârșitul perioadei de recalculare a cheltuielilor, bugete anuale și prognoze pe termen mediu în care trebuie să includă sumele achitate, lucrările de întreținere și lucrările de reabilitare și îmbunătățire, sumele necesare din fondurile asociației, alte cheltuieli previzibile și o estimare generală a cheltuielilor asociației de proprietari;
i) efectuează formalitățile necesare în angajarea contractelor cu furnizorii de servicii pentru exploatarea și întreținerea condominiului, derularea și urmărirea realizării acestor contracte;
j) asigură gestionarea condominiului conform hotărârilor adunării generale și deciziilor comitetului executiv, cu respectarea prevederilor legale în vigoare;
k) are obligația prezentării tuturor datelor, documentelor și informaților privind conținutul și respectarea contractului de administrare, precum și a acordurilor de plată în rate a cheltuielilor anuale, a cuantumului prestațiilor convenite, la solicitarea oricărui proprietar;
l) gestionează, conform hotărârilor adunării generale sau comitetului executiv, fondul de rulment și fondul de reparații constituite la dispoziția asociației de proprietari, precum și alte fonduri constituite de către aceasta;
m) calculează, întocmește, supune verificării cenzorilor/comisiei de cenzori, supune aprobării comitetului executiv și afișează la avizier lista lunară a cheltuielilor de întreținere, întocmită conform reglementărilor în vigoare, în termen de maximum 5 zile de la primirea ultimei facturi de la furnizorii de servicii;
n) întocmește lunar și depune semestrial la compartimentul specializat în sprijinirea și îndrumarea asociațiilor de proprietari pe a cărei rază teritorială se află condominiul situația soldurilor elementelor de activ și pasiv;
o) afișează lunar, la avizier, lista de venituri și cheltuieli ale asociației, care cuprinde inclusiv veniturile obținute din exploatarea proprietății comune;
p) asigură, prin controale periodice, respectarea normelor generale de apărare împotriva incendiilor la utilizarea părților comune, funcționalitatea permanentă, la gabaritele proiectate, a căilor de evacuare în caz de incendiu și a celor de acces, intervenție și salvare și comunică de urgență președintelui asociației de proprietari/comitetului executiv neregulile identificate;
q) îndeplinește orice alte atribuții stabilite în cadrul adunării generale a asociației de proprietari în conformitate cu legea.