Tel. 0775.389.431
  • Login
logo
  • Contact
  • Home
  • Servicii
    • Pachet-basic
    • Oferta-administrator
    • Administrator asociatii proprietari
  • Administrare Blocuri
    • Atribuții Presedinte Bloc
    • Infiintare Asociatii de Proprietari
    • Administrator Blocuri sector 4
    • Administrare-Imobile
    • Preturi firme administrare blocuri Bucuresti sector 6
    • Oferta Administrare Blocuri
    • Expert Admin Imobile
  • Administrator de bloc
    • Asociația de Proprietari
    • Administrator Blocuri
    • Administrator Bloc
    • Legislatie Administrator
  • Firma administrare

  • Infiintare Asociatii de Proprietari

    Infiintari Asociatii de Poprietari


Înființare Asociații de Proprietari

0775.389.431

   infiintare asociatii de proprietari  

           Etapele înființări Asociației de Proprietari: 

 Întrunirea adunării generale a proprietarilor in vederea stabilirii acțiunilor necesare constituirii asociației de proprietari;

Înscrierea proprietății in registrele de Carte Funciară. Organizarea si desfășurarea adunării generale de constituire a asociației de proprietari;

 Legalizarea statului si a acordului de asociere si depunerea actelor la Judecătorie a documentelor de înregistrare a asociației de proprietari, in vederea obținerii sentinței judecătorești de înființare;

 Comandarea stampilelor; 

Deschiderea contului curent într-o bancă;

Înregistrarea la Administrația Financiară ;

 Încheierea contractelor cu furnizorii de utilități (apă-canal, gaz, electricitate , salubritate , etc. )

Preluarea patrimoniului de către asociația de proprietari de la asociația de locatari.


 Întrunirea adunării generale a proprietarilor in vederea stabilirii acțiunilor necesare constituirii asociației de proprietari: 

Înaintea adunării generale de constituire, proprietarii din clădirile cu mai multe apartamente se pot întruni pentru a se hotărî cu privire la înființarea asociației de proprietari.
 Tot in aceasta întrunire se va lua o hotărâre cu privire la persoana fizica sau juridica care se va ocupa cu întocmirea acordului de asociere si a statului, se va stabili un termen de finalizare si o data pentru convocarea adunării generale. Toate hotărârile din această întrunire se consemnează într-un proces verbal și se semnează de toți cei prezenți. 
 1.Înaintea adunării generale de constituire, proprietarii din clădirile cu mai multe apartamente se pot întruni pentru a stabili următoarele aspecte: 
 Cine va fi desemnat pentru întocmirea acordului de asociere si a statutului – persoană fizică sau juridică de specialitate; 
Modalitatea de înregistrare a proprietății asupra imobilului – individual sau prin procura data unui reprezentant, necesitatea unor notificați asupra proprietarilor de apartamente sau spatii cu alta destinație decât cea de locuința din clădire, care nu sunt prezenți la întrunire. 
Pentru acoperirea cheltuielilor de înființare a asociației de proprietari, pana la obținerea entității juridice, fiecare proprietar va contribui cu o suma de bani, care se stabilește de comun acord si care va fi precizata in statutul asociației de proprietari si va constitui patrimoniul acesteia. 
Suma se poate suplimenta in funcție de necesitate, fiind necesar sa se acopere cheltuielile cu înregistrarea asociației la judecătorie, înregistrarea la administrația financiara, deschiderea contului in banca provizoriu sau definitiv, încheierea contractelor cu furnizorii de utilități si servicii, comandarea stampilei. 

Pana la deschiderea unui cont in banca, in numele asociației reprezentantul proprietarilor poate cumula sumele mai sus menționate într-un cont pe numele lui, în numele asociației de proprietari în curs de înființare . 

Toate sumele din acest cont vor fi utilizate pentru efectuarea plaților de utilități si pentru plata cheltuielilor de înființare numai pe baza de documente justificative, cheltuielile repartizându-se pe cota-parte indiviza. 
După înființarea asociației de proprietari și deschiderea contului in bancă, sumele din contul inițial al reprezentantului se vor transfera in contul Asociației de Proprietari, împreună cu documentele justificative a cheltuielilor și vor fi preluate in contabilitate. 

2.Inscrierea proprietății in registrele de Carte Funciara: 

Pentru înscrierea asociației de proprietari, se va solicita eliberarea unui extras de carte funciara, sau daca e cazul data și numărul transcrierii care sa ateste înscrierea. 
Dacă pentru clădirile de locuit sunt efectuate aceste înscrieri sau transcrieri de proprietate nu vor mai fi necesare altele noi.

 3.Organizarea si desfășurarea adunării generale de constituire a asociației de proprietari: 

Convocarea adunării generale se face cu 7 zile înaintea datei fixate prin afișarea la loc vizibil; 
Pentru a fi legal întrunită adunarea de constituire a asociației de proprietari este necesar sa fie prezenți 50%+1 din numărul proprietarilor de locuințe si al spatiilor cu altă destinație decât cea de locuință din cadrul clădirii; 
Hotărârea privind înființarea asociației de proprietari poate fi luata cu a cordul a 50%+1 din numărul proprietarilor de locuințe si al spatiilor cu alta destinație decât cea de locuința din cadrul clădirii; 
Daca nu este întrunit cvorumul, o nouă convocare va avea loc in cel mult 10 zile de la data primei ședințe, iar hotărârea înființării asociației poate fi luată cu votul a 50%+1 din numărul proprietarilor prezenți; 
Se întocmește un proces verbal in 2 exemplare, semnat de toți proprietarii care și-au dat acordul pentru înființarea asociației de proprietari, și acesta constituie anexa la acordul de asociere; In 30 de zile de la data adunării generale, proprietarii care nu au fost prezenți își pot da consimțământul privind înființarea asociației de proprietari prin simpla semnare a procesului verbal; 
În cazul in care un proprietar își da acordul de înființare dar nu poate semna, se va face mențiune despre cauza acestei imposibilități; 
Acordul de asociere se redactează pe baza procesului verbal al adunării de constituire si va cuprinde numele, prenumele si domiciliul proprietarilor, individualizarea proprietății conform actului de proprietate, după caz, respectiv contractul de vânzare cumpărare, contractul de schimb sau de donație, enumerarea si descrierea parților aflate in proprietatea comuna si cota-parte ce revine fiecărui apartament sau spațiu cu altă destinație decât cea de locuință.
 Înscrierea ulterioară in asociația de proprietari a celor care nu au fost prezenți la adunarea de constituire si care nu si-au dat consimțământul ulterior adunării, se face prin înscrierea datelor într-un act adițional la acordul de asociere, încheiat cu proprietarul interesat, fără alte formalități; 
In cadrul adunării generale se vor lua decizii cu privire la: 
-stabilirea numelui și sediului asociației de proprietari; 
-semnarea acordului de asociere și adoptarea statului asociației de proprietari;

 - alegerea comitetului executiv, a președintelui și a cenzorului; 

-elaborarea procesului verbal de constituire a asociației de proprietari Statutul asociației de proprietari adoptat in adunare va cuprinde precizări cu privire la: -denumirea, forma juridica, sediul, durata de funcționare ale asociației de proprietari; 
-scopul si obiectivul de activitate ale asociației de proprietate; -mijloace materiale și bănești de care poate dispune asociația de proprietari 
– venituri si cheltuieli; -membrii asociației de proprietari, drepturile și obligațiile acestora; 
-structura organizatorica, modul de funcționare, managementul asociației de proprietari; 
-repartizarea cheltuielilor asociației de proprietari; 
-condițiile in care se dizolva asociația de proprietari; 
-dispoziții finale, modalitatea de rezolvare a litigiilor, relații contractuale, penalizări, dacă adunarea generală a proprietarilor a adoptat propriul sistem de penalizări, in condițiile legii. 
Cererea de acordare a personalității juridice, împreună cu copiile de pe procesul verbal al adunării de constituire, de pe acordul de asociere si de pe statutul asociației de proprietari, se depun de persoana împuternicită de proprietari la organul financiar local sau după caz la judecătorie in a cărui circumscripție teritorială se afla clădirea; 
In cadrul adunării de constituire a asociației de proprietari, in baza statului adoptat, proprietarii vor alege un comitet executiv, un președinte si un cenzor și vor hotăra numărul membrilor acestora , precum și durata mandatelor. 
Urmează depunerea actelor la Judecătorie si obținerea Hot. Judecătorești privind acordarea entității judecătorești. 
 Ulterior obținerii mai sunt câțiva pași precum obținerea ștampilei si deschiderea contului pe numele Asociației de Proprietari. 
 Firma noastră va oferă suport pentru înființarea Asociației de Proprietari .

                     Înființări Asociații de Proprietari București    0775.389.431


Înființare Asociații de Proprietari  înființare asociație de proprietari 

information


Administrator blocuri sector 4 . Firma Administrare Blocuri sector 4 Administrator asociatii proprietari sector 4 it Admin Expert imobile Experti in Administrare Imobile Tel. 0775.389.431
Multumim sponsorilor nostri :  Romstal  Hornbach . Dedeman

Administrator Blocuri sector 4 Firma administrare imobile

  • Adresa Bucuresti 031416
  • Tel. 0775.389.431
  • birou@firma-administrare-imobile.ro

Follow us

Powered by RVsitebuilder
Contact | Home | Servicii | Administrare Blocuri | Administrator de bloc | Firma administrare
2023 Company Inc. All rights reserved.
  • Contact
  • Home
  • Servicii
    • Pachet-basic
    • Oferta-administrator
    • Administrator asociatii proprietari
  • Administrare Blocuri
    • Atribuții Presedinte Bloc
    • Infiintare Asociatii de Proprietari
    • Administrator Blocuri sector 4
    • Administrare-Imobile
    • Preturi firme administrare blocuri Bucuresti sector 6
    • Oferta Administrare Blocuri
    • Expert Admin Imobile
  • Administrator de bloc
    • Asociația de Proprietari
    • Administrator Blocuri
    • Administrator Bloc
    • Legislatie Administrator
  • Firma administrare