Administrare Blocuri Pachet Basic
Administrare Asociații Proprietari Pachet Basic 9 lei/ap / lunar
Administrare Asociații Proprietari Pachet Basic 9 lei/ap / lunar
Administrare Asociații Proprietari Pachet Basic 9 lei/ap / lunar - CONSILIERE Juridica Asociații Proprietari PREȘEDINTE de BLOC si COMITETUL EXECUTIV inclus
Acces online gratuit in programul de contabilitate, puteți vizualiza plăți, facturi, listele de plată etc.
Administrare Blocuri Pachet Basic
–Evidența completă a documentelor financiare ale asociației de proprietari
–Întocmirea listelor lunare de plată
–Întocmirea si păstrarea evidențelor contabile si a registrelor asociației de proprietari
–Depunerea declarațiilor fiscale
–Depunerea situației de activ si pasiv la primărie
–Plata furnizorilor de utilități
–Plata taxelor si impozitelor
–Plata impozitului si contribuțiilor datorate de asociația de proprietari pentru remunerațiile personalului angajat
–Concomitent cu afișarea listelor de plată la avizierul blocului, locatarii vor primi lunar in cutia poștală detaliat, in ce constă suma ce le revine de plată pentru luna respectiva
-Acces online gratuit in programul de contabilitate, puteți vizualiză plăți, facturi, listele de plată etc.
–Metode de plată alternative pentru plata întreținerii prin platformă online
CONSILIERE Juridică Asociații Proprietari PRESEDINTE de BLOC si COMITETUL EXECUTIV . 0775.389.431
–Asigurare Răspundere Civilă pentru fiecare asociatie de proprietari
–Alte atribuții impuse de legislația in vigoare sau solicitate de asociația de proprietari.
Suport juridic
Oferim reprezentare și asistență in fata autorităților și instanțelor
– Acționare în instanță restanțieri și recuperare cote întreținere, penalități, restante întreținere.
– Reprezentare juridică privind litigiile pe care asociația de proprietari le are cu terții, furnizorii / prestatorii de servicii etc.
– Avocat asociații de proprietari. Eficiență. Competență. Rezultate favorabile
– Raportare lunară a activității către Comitetul executiv al asociației
– Alte atribuții impuse de legislația in vigoare sau solicitate de asociația de proprietari.
Președintele asociației de proprietari are următoarele atribuții: ART. 58
Președintele asociației de proprietari are următoarele atribuții: ART. 58
(1) Președintele asociației de proprietari și membrii comitetului executiv pot fi remunerați pe baza unui contract de mandat, conform hotărârii adunării generale a proprietarilor, consemnată în procesul-verbal.
(2) Pentru neîndeplinirea atribuțiilor ce le revin sau pentru depășirea atribuțiilor legale și statutare, președintele asociației de proprietari, membrii comitetului executiv, respectiv membrii comisiei de cenzori ori, după caz, cenzorul răspund personal sau solidar pentru daunele și prejudiciile cauzate proprietarilor sau terților, după caz. ART. 57
Președintele asociației de proprietari are următoarele atribuții:
a) în baza mandatului acordat de adunarea generală reprezintă asociația de proprietari în relațiile cu terții, inclusiv în acțiunile în instanță;
b) semnează documentele asociației de proprietari;
c) supraveghează și urmărește corecta punere în aplicare a hotărârilor adunării generale, respectarea prevederilor statutului și acordului de asociere, precum și aplicarea deciziilor comitetului executiv;
d) aduce la cunoștință proprietarilor prevederile statutului și regulamentului condominiului;
e) răspunde în scris la sesizările și contestațiile scrise ale proprietarilor din condominiu în termen de maximum 10 zile de la primirea acestora;
f) gestionează modul de îndeplinire a obligațiilor ce revin asociației de proprietari în raport cu autoritățile publice;
g) prezintă, spre verificare la solicitarea organelor abilitate, toate documentele asociației, oferind toate informațiile solicitate;
h) poate propune, în scris, comitetului executiv sau adunării generale, după caz, măsuri împotriva celor care nu respectă regulamentul condominiului, hotărârile și deciziile asociației de proprietari, conform prevederilor legale și statutare;
i) întocmește și actualizează cartea de imobil, în conformitate cu legislația în vigoare;
j) păstrează și asigură completarea la zi a cărții tehnice a construcției, precum și a celorlalte documente privitoare la activitatea asociației de proprietari;
k) întocmește tabelul convocator și afișul pentru avizier pentru adunările generale și asigură semnarea acestuia de către proprietari;
l) asigură informarea proprietarilor cu privire la ordinea de zi a adunărilor generale, cu 10 zile înainte de data stabilită pentru aceasta;
m) afișează programul de încasări și datele de contact ale administratorului, ale membrilor comitetului executiv și ale membrilor comisiei de cenzori ori, după caz, ale cenzorului;
n) afișează la avizier hotărârile adunării generale și ale ședințelor comitetului executiv în termen de maximum 7 zile de la data la care au avut loc acestea;
o) în cazul modificării cadrului legislativ privind asociațiile de proprietari, președintele convoacă adunarea generală a asociației de proprietari pentru modificarea conformă a statutului asociației;
p) informează proprietarii din condominiu cu privire la toate restricțiile referitoare la culoare, aspect, materiale și altele asemenea, stabilite prin regulamentul local de urbanism, conform informațiilor furnizate de autoritățile administrației publice locale;
q) conduce ședințele adunărilor generale și ale comitetului executiv;
r) afișează la avizier lista contractelor asociației de proprietari cu furnizorii de utilități publice, cu administratorul și cu personalul angajat sau contractual al asociației;
s) afișează la avizier lista și datele de contact ale instituțiilor cu atribuții de inspecție și control la care pot fi sesizate eventualele nereguli legate de activitatea organelor de conducere ale asociației de proprietari, ale administratorului, respectiv ale membrilor asociației.
ART. 58 (1) Președintele asociației de proprietari și membrii comitetului executiv pot fi remunerați pe baza unui contract de mandat, conform hotărârii adunării generale a proprietarilor, consemnată în procesul-verbal.
(2) Pentru neîndeplinirea atribuțiilor ce le revin sau pentru depășirea atribuțiilor legale și statutare, președintele asociației de proprietari, membrii comitetului executiv, respectiv membrii comisiei de cenzori ori, după caz, cenzorul răspund personal sau solidar pentru daunele și prejudiciile cauzate proprietarilor sau terților, după caz.